Friday, May 4, 2012

Sepetang Bersama… RA, NI & Atilia…


Minggu Setiausaha.
Tahun ni aku berjimba kat Seri Pacific KL.
Ngan sape lagi, harus la rakan2 seperjuangan kan.
Ceh, padahal aku bukan seksiteri pong.
Saje nak meraikan kwn2 & diri sendiri.
Ahaks.

Tokey majlis ni adalah kak lia.
Majlis start kul 12 t/hari.
Yg berpergian cara halal hanyalah kak ayu je.
Aku & kak lia adalah berlawanan dgn halal tu ye..
Takpela… setahun sekali je pun kan..

Jom posing dulu, tggu kak lia x muncul2..

Yabedabedu.. tokey dh sampai..

Berjanji punya lah awal gilers.
Sampai masa, k lia tak sampai2 lagi.
Call, bitau tggu tempat lain.
Sini line tak clear ko.
Sengah jam menunggu, tetap tak nampak batang idong tokey.
Call dah la x nak angkat.
Sabo je la tau.

Ok la, sudahnye kul 12.20 kot baru la sampai Seri Pacific.
Orang pun tak berapa ramai.
So, boleh makan dengan bergumbira.
Food pun biasa2 je la..
Tak de la aku makan bertambah2.
Kalo makan bertambah tu, maknanya ianya adalah sedap di tekak aku.

Nice flower eyh..

Mata bertentang mata. Nape ko lambat kak lia..??

MC pada hari tu adalah Richie Rachman.
And artisnye Atilia.
Well, ok la dorang ni… boley la...

Brother Richie & Atilia

Kak ayu sampai salah2 la letak makanan dalam pinggan.
Ntah, terbuai dek kemerduan sore Atilia tu kot, tak tau la.
Nak amik ABC, ais dh betul letak dlm mangkok,
ramuan2 nye letak luar ateh pinggan lapik magkok tu.
Peh tu nak cover malu, letak la apa tah lg kt pinggan dia tu.
Kuih ke apa tah.
Sukati la kak ayu.

1st round

2nd round.. 3,4,5 round dh x dan nk snap gambo.. haha.. buruk lantak betul.

Tau kul brape sampai opis ?
3 nokkk..
Menyelinap je aku naik masuk opis tu.
Sib baik dh bwk paper bag sesiap.
Hahah.. budusss.

Ok la.. layan je la gambar eh.

Aii, dh surrender ke kak ayu?? Pi la amik ABC lg.. :))

Posing.. jgn x posing.

Sila abaikan org di belakang tu ye. Tatap wajah beta je tau!

gegar tau gambar aiii... kak ayuuuuu!!!!

See see... nice eyh. 

Gambar ni soooo suwiitt. Aksi manja2 lg. Kak Lia apsal kejung kak??

Erk.. apsal ghupa aku camtu eh? Lebar kan?? AAK?? haha...

TApi tapi tapi tapi, masa jalan nak balik tu,

tetiba terpandang plak banner ni.. 
Errrkk.. mcm kenal.
Stop stop stop !!!!
Wahhh.. dah dapat datuk la plak skang eh??
Dapat ke beli ??? Ahaks..
Cam tak caye je dapat datuk tu.
Sebab nye… uiiihhs.. panjang cite pasal mamat ni.
Nanti la aku create entry khas utk si haktui ni.
Nak tau cite ??? Tggu ye..

Ehmm.. apa la nak jadi ngan ko ni, ek??

No comments:

Post a Comment