Tuesday, July 24, 2012

Terima kasih!



Terima kasih atas ucapan kengkawan sume.
Tak kisah la yg ikut fesbok ke, twidder ke, email mahupun sms.
Terima kasih atas ingatan kalian. :))

Oleh kana saya tidak ada menerima sebarang hadiah susulan mlm tadi, maka dengan rasminya saya ishtiharkan bahawa hadiah aijadi saya pada tahun ini adalah……

Taraaaa.... Ni le mixer aii yg canggih tu.. *pada aku le*
ye la, salu yg aii beli mixer yg 80 hengget tu je..

Munge2 yg sedang berkembang.. :))

Alhamdulillah atas ingatan somiku tersayang a.k.a MP.
TQTQTQ so much!

Balik keje semalam kak min sebok ckp ngan MP.

Her:   Abah, aini besday ibu kan? Jom la kita beli hadiah..
MP:    Dah kak, abah dh bagi ibu hadiah dah… eh bukan abah, kita…
Her:   Mana hadiahnye?
MP:    Ada kat ofis ibu…

Pastu aku tunjuk gambar bunga setaman tu…
Dia bengang jer..

Her :  Oooo.. bagi ibu bunga eh ? Nape abh tak bagi kak min pun ??
Me :   Pulakkk..
Her :  Ye la, abh syg ibu je kan? Tak sayang kak min kan?? *sambil jeling2 mata*
Takpe, jom kita pegi tesco, nk beli hadiah utk ibu.

Hahaha.. pada dia hadiah mestilah seswatu yg berbalut2 & berbungkus2.
Kalo tak balut itu bukan hadiah namanya.

Ok la bah, sila take note.
Balik ni pi la Tesco.
Mami suka jer kalo nk bg hadiah lagi..
Haha.. *emang dasar..!!*

So, wiken ni boley la warm-up wat kuih.
Hehe..

Dalam plotak dah plan & dlm tekak dh terasa2..
Kita buat pavlova la..
Me looikee….

Ok, will update saat2 aii bermanja ngan mixer baru tu nnti ye…
Weee…



Ta-ta.








No comments:

Post a Comment