Thursday, April 19, 2012

MAA


Sabtu, 14 April 2012


Salam, hari ni ada jemputan pertunangan dari member paling kamceng, Maa.
Yg bertunang bukan dia, adik nye.
Dia dh sold out dah.. hahah…
Lps majlis tuning, ada lak sambutan birthday anak buah dia.

So, kul 10.30 pagi aku bergegas keluar rumah.
Hantar kak min gi sekolah, pastu lepak jap kt rumah mak MP.
Dlm kul 1.30 lepas amik kak min, terus ke giant, nk beli hadiah utk birthday boy sambil beli skali bhn masak utk projek esok.
Tak tau la nk beli apa. Aku blasah je la… Asal menan mesti bdk2 suka kan.
Hujan plak renyai2.

So, dgn slow & steady nye, kul 3.30 baru sampai rumah maa.
Ok la, dh x ramai sgt org taim tu.
Sampai2 je terus terjah g mkn. Buruk pangai kan.
Then borank2 ngan maa. Lama x jumpa kan, byk la isu2 yg tergendala sume bersiaran kembali.
Sungguh kak nam sgt ku rasa.
Lama gak lepak ngan maa, dekat kul 5 baru aku caloo…

Destinasi berikutnye, ke Setiawangsa plak.
MP nak tgk kwn dia ada game bola ketah apa tah..
Aku layankan je..
Sampai2 sana, hujan selebat2nye. Anak2 lama dh terbongkang.
Aku pun mengambil posisi utk melelapkan mata. Ejas2 position skit, layannzzzzzz.
Sedar2 MP dh masuk kete, nk gerak balik. Gud. 

 Maa tersenyum sampai tertutup2 mata... Happy dapat jumpa ko weh..

DAN.. yg paling penat sepanjang majlis berlangsung... 



sampai tertido2 ko... x sedar langsung gambo dia di rakamkan.. haha...

No comments:

Post a Comment