Wednesday, November 14, 2012

Catch-up time with BFF



Haha.. cam tak caye plak aku ada BFF.
Tapi apa2 pun, yezza, mmg dorang ni la diantara BFF aku.
Kawan dari zaman sekolah rendah.

Lama gilers kot x jumpa.
So, we decide nak jumpa sebelum Diana berlepas g obersi.
Kursus ko.. sampai ke obersi tu.

Walaupun hujan lebat selebat lebatnya mlm perjumpaan kitorang tu, tapi ianya tetap tidak mematahkan semangat yg berkobar2 ni.
Malam yang dijanjikan, aku pi amik Diana dulu.
Then janji ngan Maa jumpa kat Ayam Penyet Gombak tu je.

Kuyup si Maa tu. Lencun.
Merempit nek moto ngan en asben dia.
Diana ni jer yg masih single mingle.

Gambar x banyak la aku snap.
Coz asik sangat la berborak + gelak2 + gosip2.
Haha..
Best la. So, bile nak jumpa lagi nih??
Diana aku rasa dah balik sini kan??

Nampak nooo lama betul aku peram cite ni kan.
Org tu pegi smpai dah balik KL balik, n3 x sesiyap.
Wateva. Mak bz nok.

Ni la BFF kittew. Sayang korang!

Ni la Maa

Ni plak Diana

Maa kalo dh start bercerita, beriya-iya betul.. Haha..

Hari ni mmg aku makan besar la.
Lunch tadi dah la kuar makan ngan Cik Ta.
Mana lagi, tempat fevret kitorang la, ThaiBase.
Lemon ciken + udang mentega yang menggiurkan ittew.
Nyam2. Tgh taip ni pun terliur2 aku dibuatnya.
Hahaha.. memang dasar.
Tapis iyes beb, makanan kat situ mmg heaven la wa cakap lu.
Harga very affordable. Tak rugi.
Cer cuba, cer cuba.

Menu wajib kalo ke sini.. Aku la.. Org lain x tau la plak.

Lemon ciken yang maveles.

Udang mentega yg ohsem.

Kailan garlic yang super sedappp.

Tak sempat nak snap gambar Cik Ta.
Punya la teruja x sabar sangat nak makan.
Hahaha…

Ok, to my BFF, bebile kome2 free, tepon je la aku ye.
Kita pi makan2 lagi. :))
Aku nk bawak korang pi ThaiBase ni plak.
No worries, anak2 aku akan ku kautim ngan MP.
Tlg jaga anak2 jap, eh bah. Lebiu.


Ta-ta.



No comments:

Post a Comment